top of page

Moderní metody náboru, sociální sítě

Co se v kurzu naučíte?

  • Vývoj náboru a najímání zaměstnanců

  • Nábor dříve (náborové agentury, tištěné reklamy, webové stránky atd.)

  • Nábor dnes (interní nábor, zaměstnanecký branding, osobní značka, sociální média atd.)

  • Změny v najímání a náboru a jak na ně reagovat

  • Praktický příklad moderního náboru: Red Hat Czech

    1. Specifika společnosti a brněnské pobočky

    2. Specifika práce, pozic a náročného výběru inženýrů (Java, Python, Ruby a C, systémoví inženýři, administrátoři)

    3. Zdroje náboru – tradiční zdroje nestačí

    4. Náborový model (minulost: tradiční cyklus plného života, současnost: doručení + poradenství)

    5. Náborové nástroje (CRM, ATS, Sociální média, Reklama na cílených serverech, Upstream)

  • Sociální sítě a média

    1. Kvalitní obsah

    2. Cílová komunita

    3. Buďte velvyslanec firemní značky

    4. Vytvořte a udržujte vlastní osobní značku náborářů

    5. Význam rovnováhy osobní a profesní sociální přítomnosti

    6. Vyvarujte se neetického chování

  • Práce s kandidáty

    1. Identifikujte

    2. Zapojte se

    3. Konvertujte

    4. Dělejte interview

    5. Buďte vlastníky náborového procesu

    6. Najímejte

  • Další tip pro osobní účet na LinkedIn - vyberte svou osobní adresu

  • Příprava před další fází teorie náboru

    1. Jsem připraven (teorie, ukázkové popisy pozic, CV, koncept náborového plánu)

    2. Rozumím technologiím, produktům a organizaci

    3. Mám přehled o požadovaných dovednostech, struktuře pohovoru, časové ose, očekávání

    4. Plán projektu (cílové společnosti, trhy, sociální sítě, časový plán)

    5. Best Practices (kick off meeting pro každou pozici, plán a strategie, předem identifikuj úskalí a navrhni opatření)

  • Termíny a klíčová slova (Kick off meeting, Job desc, průzkum trhu, Ongoing research)

  • Publikování pracovních pozic a náborových příspěvků

  • Pět úrovní identifikace kandidáta

    1. Hledání klíčových slov

    2. Koncepční vyhledávání

    3. Implicitní vyhledávání

    4. Přirozené hledání

    5. Nepřímé vyhledávání

  • Booleovské vyhledávání

    1. Modifikátory (AND, OR, NOT)

    2. Kulaté závorky

    3. Citáty

  • Vybudování vyhledávacího řetězce a práce s moduly

  • Ukázkový projekt

    1. Zadání úkolu

    2. Použití LinkedIn na splnění úkolu

bottom of page